Bridgedrive Rotaryclub Cuijk
d.d. 3 maart 2007

Boxmeer, 29 januari 2007

Beste Bridgevrienden,

In het voorjaar van 2007 organiseert de Rotaryclub Cuijk-Maaskant weer de traditionele bridgedrive voor een goed doel in de regio.

U zult begrijpen dat wij ook dit jaar u daarbij graag als deelnemer willen verwelkomen.

Deze keer zal de opbrengst van de bridgedrive worden aangewend om ouderen in het Land van Cuijk en Noord-Limburg, die zelf niet in staat zijn sociale contacten te onderhouden, uit hun isolement te halen, d.m.v. het organiseren van leuke uitstapjes en evenementen.

De bridgedrive vindt plaats op zaterdag 3 maart a.s. in het personeelsrestaurant van Nutreco Nederland B.V. Veerstraat 38 te Boxmeer. Parkeerplaatsen zijn ruim voldoende aanwezig.

Inschrijving vanaf 14.00 uur. Aanvang bridgedrive 15.00 uur.

Op veler verzoek zal het verloop van de Bridgedrive 2007 iets afwijken van voorgaande jaren. De begintijd is namelijk om 15.00 uur.

Er worden 3 x 4 spellen gespeeld waarna een pauze volgt. In de pauze kan eventueel een luxe broodje worden gekocht. (Ook deze opbrengst is bestemd voor het goede doel).

Na de pauze worden nogmaals 3 x 4 spellen gespeeld. Hierna vinden zoals gebruikelijk de puntentelling (Dit jaar voor het eerst elektronisch) en de prijsuitreiking plaats, naar verwachting tussen acht en negen uur 's avonds.

De eerste bridgers hebben zich al weer aangemeld; de eerste donaties zijn ook reeds binnen. Wij nemen aan dat ook u deze feestelijke bridgedrive niet zult willen missen!

De aanmeldingskaart treft u hierbij aan. Wacht niet te lang met inzenden. De inzending van uw kaart geldt als bevestiging van uw deelname.

De kosten bedragen Euro 30,00 per paar, te voldoen bij binnenkomst.

Wij rekenen vast op u!

Rotaryclub Cuijk-Maaskant Tel. 0486-477140

Harry Peppinck                                                                      Netty Wolters

Voorzitter Rotaryclub Cuijk-Maaskant                                    Commissie Bridge Drive